Home / WSZJ

WSZJ

Porada telefoniczna

501 407 372

Umów się na pierwsze spotkanie i pomoc prawną.

Wdrożenie i Zarządzanie Systemem Jakości i Bezpieczeństwa w Służbie Zdrowia

Zapewnienie wysokiej jakości i bezpieczeństwa świadczeń zdrowotnych to fundament, na którym opiera się każda placówka medyczna. Wdrażanie systemów zarządzania jakością oraz skuteczne monitorowanie i zgłaszanie zdarzeń niepożądanych to kluczowe elementy, które wpływają na poprawę codziennej pracy personelu oraz zwiększenie satysfakcji pacjentów. Kancelaria MCP oferuje kompleksowe usługi prawne, które wspierają podmioty medyczne w budowaniu, wdrażaniu i udoskonalaniu procedur wewnętrznych związanych z jakością i bezpieczeństwem, dostosowanych do zmieniających się wymogów prawnych oraz specyfiki działalności. Nasze doświadczenie pozwala na stworzenie skutecznych narzędzi, które pomagają w minimalizacji ryzyka oraz zapewnieniu zgodności z obowiązującymi regulacjami.

Zostaw numer telefonu - oddzwonimy

Zajmiemy się Twoją sprawą najszybciej jak to możliwe

    Administratorem danych osobowych podanych w formularzu kontaktowym jest Kancelaria Adwokacka Michał Ciupa i Partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych stosowanych przez administratora znajdują się w Polityce Prywatności.

    Kompleksowe rozwiązania WSZJ dla Placówek Medycznych:

    • analiza i weryfikacja istniejącej dokumentacji pod kątem wdrożenia wewnętrznego systemu zarządzania jakością i bezpieczeństwem,
    • opracowanie dokumentów w postaci:
      • procedury funkcjonowania wewnętrznego systemu zarządzania jakością i bezpieczeństwem,
      • procedury zgłaszania zdarzeń niepożądanych,
      • formularza zgłoszenia zdarzenia niepożądanego,
      • formularzy ankiet satysfakcji pacjenta,
    • zapewnianie bieżącego wsparcia prawnego w zakresie:
      • identyfikacji potencjalnych źródeł ryzyka wystąpienia zdarzeń niepożądanych
      • identyfikacji obszarów priorytetowych dla poprawy jakości i bezpieczeństwa udzielanych świadczeń zdrowotnych,
      • określenia kryteriów i metod pozwalających na skuteczny nadzór nad jakością i bezpieczeństwem udzielanych świadczeń zdrowotnych,
      • monitorowania zdarzeń niepożądanych,
      • aktualizowania dokumentacji związanej z zarządzaniem jakością i bezpieczeństwem, stosownie do zmieniającej się sytuacji faktycznej i prawnej podmiotu oraz przepisów prawa,
    • prowadzenie szkoleń dla kadry zarządzającej dotyczących wdrożenia i stosowania procedury wewnętrznego systemu zarządzania jakością i bezpieczeństwem (tryb stacjonarny lub zdalny),
    • prowadzenie szkoleń dla personelu w przedmiocie stosowania procedury wewnętrznego systemu zarządzania jakością w codziennej pracy, w tym identyfikacji i zgłaszania zdarzeń niepożądanych (tryb stacjonarny lub zdalny).