- analiza dokumentacji wewnętrznej podmiotu pod kątem wdrożenia wewnętrznego systemu zarządzania jakością i bezpieczeństwem,
- sporządzenie dokumentów w postaci:
-
- procedury funkcjonowania wewnętrznego systemu zarządzania jakością i bezpieczeństwem,
- procedury dotyczącej zdarzeń niepożądanych,
- formularza zgłoszenia zdarzenia niepożądanego,
- formularzy ankiet satysfakcji pacjenta,
-
- merytoryczne wsparcie w zakresie:
-
- wdrożenia rozwiązań służących identyfikacji ryzyka wystąpienia zdarzeń niepożądanych i zarządzaniu tym ryzykiem,
- identyfikacji obszarów priorytetowych dla poprawy jakości i bezpieczeństwa udzielanych świadczeń opieki zdrowotnej,
- określenia kryteriów i metod potrzebnych do zapewnienia skutecznego nadzoru nad jakością i bezpieczeństwem,
- monitorowania zdarzeń niepożądanych,
- aktualizowania i usprawniania wewnętrznego systemu zarządzania jakością i bezpieczeństwem,
-
- szkolenia (stacjonarne lub on-line) dla kadry zarządzającej z zakresu wdrożenia, stosowania i monitorowania wewnętrznego systemu zarządzania jakością,
- szkolenia (stacjonarne lub on-line) dla personelu z zakresu wewnętrznego systemu zarządzania jakością i bezpieczeństwem oraz identyfikowania i zgłaszania zdarzeń niepożądanych.